Home » Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@mooieconiferen.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Wilt u de mogelijkheden bekijken voor een samenwerking of bent u benieuwd naar de beschikbaarheid van ons assortiment en de prijzen? Wij komen graag met u in contact.
Vul het formulier in en ontvang onze voorraadlijst en transport prijzen.
Of neem persoonlijk contact op via +31 (0)6 44 24 15 86
Kleine Heitrak 38
5721SC Asten
+31 (0)6 44 24 15 86
info@mooieconiferen.nl
KVK: 76996204
BTW: NL860866725B01